Skip to main content

Schade of pech?

Wat te doen bij schade of pech

Schade rijden is vervelend en kan gebeuren. Gelukkig ben je goed verzekerd als je in een deelauto van ons rijdt. Zorg dat je de auto op een veilige plek zet en bel bij noodsituaties eerst 112.

Zorg voor je veiligheid:

– Zet de auto op een veilige plek en bel 112 in geval van een noodsituatie.

Vul het schadeformulier in:

– In de auto hoort een schadeformulier te liggen. Vul het papieren formulier in of vul het online in via www.mobielschademelden.nl

– LET OP: Beide partijen moeten een schadeformulier invullen; anders kan het strafbaar zijn en kan de politie worden ingeschakeld.

Meld de schade:

Voor iedere leasemaatschappij en voor iedere verzekeraar gelden specifieke afspraken over hoe een schade gemeld moet worden. In het algemeen geldt:

– Neem contact op met het schadeteam via het telefoon nummer dat vermeld staat op je servicekaart.

– Het schadeteam zal het verder afhandelen en je op de hoogte houden van het vervolgproces.

Vragen

Bij onduidelijkheden of als je er helemaal niet uitkomt, bel Beelen Mobility op 085-0211777. Een supportmedewerker zal je verder begeleiden of doorverwijzen naar de juiste contactpersoon.

Ik huur een auto

Huur je een auto van Beelen Mobility via het Oscar Autoverhuur platform?

Ik lease een auto

Teksterdetekst tekstytekst

Hoe wordt een schade of pech geval afgewikkeld?

For over 7 years, we’ve focused on creating trend-setting designs that make people stop and stare.  Details matter, and we rush nothing. Quality, not quantity, is what guides us.

Ik heb een andere vraag