Deelmobiliteit is een alternatieve vorm van autogebruik die past bij de behoeftes van nu. Bij Beelen Mobility hebben we kennis in huis om nieuwe deelauto initiatieven te helpen opzetten en uitvoeren.
Wat kunnen wij bieden?
In de eerste plaats bieden wij schone en comfortabele deelauto’s aan, die met een handige app kunnen worden gereserveerd, betaald en geopend. Daarnaast beschikken we over de know how én de contacten die nodig zijn om een nieuwe deelauto project op te zetten. Behalve in het voertuig zelf kunnen we voorzien in zaken als laadinfrastructuur, bewegwijzering, enquêtes en flyers.
Mobiliteit als oplossing
Wij bieden innovatieve oplossingen voor deelmobiliteit voor woonwijken, bedrijven of appartementencomplexen. Met een deelauto wint een community aan bewegingsvrijheid, leefbaarheid en bereikbaarheid. Wil je hier meer over weten? Neem contact op voor meer informatie en samenwerkingsopties.
Wie ben jij?
Ervaar de vrijheid van gedeelde mobiliteit met onze comfortabele deelauto's en handige app.
Ga op pad met een moderne, elektrische auto wanneer je wilt en betaal alleen voor de kilometers die je maakt. Als meer bewoners overstappen op deelmobiliteit wordt de parkeerdruk verlaagd, wordt saamhorigheid vergroot en verbetert de luchtkwaliteit.
Wil je ontdekken hoe deelmobiliteit de leefbaarheid en bereikbaarheid van uw gemeenschap kan verbeteren? We vertellen je er graag meer over!
Zo kunnen we je helpen met informatie over de technische specificaties van de voertuigen, het gebruik van de app, of het verduidelijken van de voorwaarden.
Ons team staat klaar om al je vragen te beantwoorden en eventuele onduidelijkheden op te helderen.
Frequently asked questions
Hoe werkt het reserveren van een deelauto van Beelen Mobility?
Het boeken en gebruiken van een deelauto bij Beelen Mobility verloopt eenvoudig via een app. Omdat wij gebruik maken van ‘closed communities’, is het wel zo dat deelvoertuigen alleen voor een specifieke groep mensen beschikbaar is. Via een link die je wordt toegestuurd, krijg je toegang tot de voertuigen in jouw buurt. Zodra je bent geaccepteerd in de “Closed Community”, kun je de auto ontgrendelen met je smartphone.
Wat moet ik doen om een deelauto in mijn buurt te krijgen?
Wat leuk dat je interesse hebt in een deelauto in jouw buurt. Een goed begin voor het aanvragen van een deelauto is altijd om te informeren of er meer buurtgenoten zijn die interesse hebben. Als we weten hoeveel mensen er interesse hebben, kunnen de volgende stappen worden gezet. Zo zal in veel gevallen de gemeente of de projectontwikkelaar erbij betrokken moeten worden om toestemming te krijgen voor het plaatsen van een deelauto op de gekozen locatie. We helpen je hier graag bij. Stuur dus gerust een mailtje of bel ons tijdens openingstijden.
Wat moet ik doen bij pech of schade?
- Veiligheid eerst: Zorg ervoor dat je jezelf en andere weggebruikers in veiligheid brengt. Zet de auto aan de kant van de weg en schakel de alarmlichten in als dat nodig is.
- Neem contact op met de nooddienst: Bel onmiddellijk de klantenservice of het noodnummer van de deelauto om de situatie te melden. Deze vind je terug in het dashboard kastje of via de We Go app.
- Leg de situatie vast: Maak direct een notities van wat er is gebeurd en neem foto’s indien mogelijk. Dit kan van pas komen bij de financiële afhandeling van de schade of voor het indienen van een claim bij de verzekering.
Is het mogelijk om mijn huurperiode te verlengen of in te korten?
Als je meer tijd nodig hebt dan oorspronkelijk gepland, kun je de gebruiksperiode verlengen via de mobiele app of de website van de deelautodienst. Houd er rekening mee dat de auto beschikbaar moet zijn voor verlenging, anders kan dit niet worden uitgevoerd. Als je problemen ondervindt bij het wijzigen van de reservering via de app of website, of als je specifieke vragen hebt, kun je ook contact opnemen met de klantenservice via de app.
Ik heb een andere vraag.
Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Of vind je het gewoon prettig om met iemand jouw mobiliteitsvraag door te spreken? We staan je graag te woord!
Onze contactgegevens en openingstijden vind je onderaan onze webpagina of op onze contactpagina.