Skip to main content

Auto verhuur

Flexibiliteit voorop

Met het huren van een auto geniet je van ultieme flexibiliteit. Zo kun je de ene week in een compacte auto de stad in en de week erna met een ruime SUV op pad met vrienden. Bovendien hoef je je geen zorgen te maken over onderhoud en verzekeringen; dat regelen wij. Kortom, met autoverhuur heb je mobiliteit persoonlijk en op maat.

Diverse vloot

Met een diverse vloot van ruim vierhonderd voertuigen, variërend in type, grootte en uitvoering vind je altijd een passende auto voor jouw plannen. Of dat nu een zakelijke rit is, een weekendje weg of een verhuizing.

Oscar Autoverhuur

Sinds kort werkt Beelen Mobility samen met Oscar Autoverhuur. Dit betekent dat het reserveren en betalen van een huurauto nu allemaal online gebeurt, net als de controle van het rijbewijs en het ondertekenen van het contract. Dit gaat super eenvoudig, veilig en snel!

Online reserveren

Alle huurauto’s van Beelen Mobility zijn eenvoudig te reserveren via het online platform van Oscar Autoverhuur. Door te kiezen voor dit platform ben je gegarandeerd van een eenvoudige digitale afwikkeling en de meest voordelige prijzen.

Kom je er niet helemaal uit? Maak dan gebruik van het contactformulier. Je ontvangt dan binnen één werkdag een reactie.

Naar Contactformulier

Frequently asked questions

Hoe werkt het huren van een voertuig bij Beelen Mobility?

Het huren van een voertuig bij BM doet u eenvoudig via onze website. Je betaalt een dagtarief dat afhangt van de autoklasse. Hierbij is een bepaald aantal kilometers inbegrepen. Als je de kilometervrije grens overschrijdt, wordt er een extra bedrag per kilometer in rekening gebracht. Dit stelt je in staat om flexibel een auto te huren en precies te betalen voor wat je gebruikt.

Wat heb ik nodig om een voertuig te huren bij Beelen Mobility?

Om een voertuig te kunnen huren bij Beelen Mobility heb je het volgende nodig: een geldig rijbewijs, een bankpas voor de betaling en voldoende saldo om zowel de huur als de borg te kunnen voldoen. Hiermee zorgen we ervoor dat je snel en probleemloos op pad kunt.

Wat moet ik doen bij pech of schade?

Bij pech of schade wil je snel worden geholpen. In het dashboardkastje vind je een servicekaart met essentiële telefoonnummers en procedures. Als deze niet beschikbaar is of als de informatie onvoldoende duidelijkheid biedt, kun je bellen met ons algemene nummer 085 – 0211 777.

Is het mogelijk om mijn huurperiode te verlengen of in te korten?

Absoluut, je kunt zowel je huurperiode verlengen als inkorten. We begrijpen dat plannen kunnen veranderen, en we denken graag met je mee. Als je tijdens de huurperiode merkt dat je iets anders nodig hebt, staan we klaar om je te helpen. Flexibiliteit is belangrijk voor ons, en we passen ons graag aan jouw behoeften aan.

Kan ik de auto ook ophalen of terugbrengen buiten openingstijden?

In principe gaat het ophalen en terugbrengen van de auto alleen tijdens openingstijden. In bepaalde gevallen kunnen er afspraken worden gemaakt over het retourneren van de auto buiten openingstijden. Voor ophalen is dit niet mogelijk.

Ik heb een andere vraag